رئيس مجلس المغار المحلي : وفرنا ما يزيد على 20 مليون شيكل لترميم وشق شوارع القرية الداخلية

موقع سبيل,
تاريخ النشر 30/04/2011 - 02:24:56 pm

هطلت صباح اليوم أمطار الخير الغزيرة التي لم تتوقف منذ الليلة الماضية وطيلة ساعات اليوم وقد أدت هذه الأمطار الى سيول وأضرار لشبكة مياه الصرف وخاصة في مركز البلد حيث لم تستوعب شبكة صرف المياه كميات الأمطار التي تدفقت عبر الشبكة وأدت هذه الأمطار الى تفجر الشارع في مركز القرية .

كاميرا موقع سبيل التقطت بالفيديو جانبًا من هذه الأضرار التي لحقت بالشارع والتي خلفتها مياه الأمطار الغزيرة في مركز القرية .


وفي اتصال مع رئيس مجلس المغار المحلي المحامي فريد غانم أوضح ردًا على التقرير لموقع سبيل ما يلي :
اولا : قسم الصيانة عمل منذ الصباح فقط في منع الفيضانات ومن أجل فتح شبكات تصريف المياه قدر الامكان ، وهنا أوجه نداءًا للأهالي بأن يزيلوا اكياس النايلون وما شابهها من قاذورات من على فتحات شبكات تصريف المياه عند هطول الأمطار الغزيرة ، وبهذا نمنع تراكم المياه في الشوارع أو تدفقها الى البيوت .
ثانيًا : الشارع في وسط القرية سيرمم قريبًا بعد أن قمنا بتصليحه في بعض المواقع. والذي أخـَّر في ترميمه وجود دعوى قضائية قدّمها المجلس ضد الشركة التي نفذت الشارع في حينه .
ثالثـًا : حاليًا وفرنا ما يزيد على 20 مليون شيكل ونقوم الآن بالتخطيط ونشر المناقصات لاستثمار هذه الأموال في ترميم وشق شوارع القرية الداخلية عدا عن الشارع الرئيسي . ومن هذه الأموال مليونان و 900 ألف شيكل التي حصلنا عليها من وزارة الإسكان نشرت مناقصة بهذا الخصوص وقدّمت اقتراحات من قبل المقاولين ومن المتوقع أن يبت في الاقتراحات وفي هوية الفائز أو الفائزين قريبًا مما يفتح المجال للتنفيذ على أرض الواقع ونرجو من الجمهور الكريم أن يتفهّم الحالات الاستثنائية حيث تهطل أمطار غزيرة وهذا ما تعاني منه المدن الكبرى في العالم كله .

تعليقك على الموضوع
هام جدا ادارة موقع سبيل تحتفظ لنفسها الحق لالغاء التعليق او حذف بعض الكلمات منه في حال كانت المشاركة غير اخلاقية ولا تتماشى مع شروط الاستعمال. نرجو منكم الحفاظ على مستوى مشاركة رفيع.
1.ט.אאני רק מקווה שראש המועצה יצפה בסרטון הנ"ל, פשוט בושה מה שמתרחש שם, הכביש הזה כבר נמאס מזמן ואדון פריד לא טורח אפילו לחשוב על פתרון, והכי מצחיק בעניין שזה המקום הכי קרוב למועצה . מן שאן אללה אתחרק !!!30/04/2011 - 02:51:42 pm
2.אני מהשכונה שם והבלגאן הזה היה מלפני כהונתו של פריד בתפקיד אז אל תאשים רק את פריד למרות משאני לא קשור למועצה ולא לפריד אני רק לא אוהב איך שאתם מנסים לערפל את האמת אז אולי תגיד את האמת אדון ט"א ואל תחשוב שהאנשים שמסביבך כל כך נאיביםאני מהשכונה שם והבלגאן הזה היה מלפני כהונתו של פריד בתפקיד אז אל תאשים רק את פריד למרות משאני לא קשור למועצה ולא לפריד אני רק לא אוהב איך שאתם מנסים לערפל את האמת אז אולי תגיד את האמת אדון ט"א ואל תחשוב שהאנשים שמסביבך כל כך נאיבים30/04/2011 - 03:11:28 pm
3.אזרח חיוביהבעייה בכבישים הפנימיים האלה בכפר היא " המשתלבת " אינה חיונית ואינה מועילה وكلها عمتتقبع , יש לחשוב על שיפוץ הכבישים האלה מחדש והסרת המשתלבת שמהווה במקומות רבים מפגע למכוניות וצריך לחשוב על פתרון דחוף.30/04/2011 - 03:33:08 pm
4.ש. סטבעת המועצה התעקמה. אני מסכים איתך מספר 1. אני פונה לראש המועצה וצוות האחזקה בכפר ומבקש מרגע זה להתחיל לחשוב על פתרונות מיידיים לאסונות כנ"ל שימנעו מאתנו בושות מיותרות, ולידיעת הציבור בכפר שאסונות כנ"ל קיימים בעוד הרבה מקומות בכפר. נמאס לנו מהניהול הירוד הזה.... תתחילו לפעול ולשקם את הכפר. המפלגה הצעירה מתחילה לפעול מהיום!!!30/04/2011 - 03:57:22 pm
5.ש. סעקב העומס הקיים בכביש הנ"ל אבקש להפוך אותו לחד סטרי ולהחזיר את השלטים ופורקו. כתושב המקום אתרום את חלקי בלהעיר את תשומת לבם של הנוסעים להתייחס לתמרורים ולפעול ע"פ החוק. נוסעים לפי החוק בחוץ וגם בפנים הכפר.30/04/2011 - 04:13:57 pm
6.מה זה ש"ס והמפלגה הצעירה נשמח לקבל אנפורמציהמה זה ש"ס והמפלגה הצעירה נשמח לקבל אנפורמציה30/04/2011 - 04:57:28 pm
7.תאיר קיזלמאז היווסדות היקום הגשם הביא אתו בשורות משמחות ובפרט לחקאלים ולאנשים הפשוטים, כמונו כרובנו אנשי הכפר.. הגשם מביא ברכה, העצים מוריקים והסביבה מתחילה לפרוח, פשוט כמצופה משלהי האביב.. אך לצערי, מציאות כואבת זו איננה נחלתו של הכפר האומלל מג'אר, וכפי שאומרים תמונה אחת שווה אלף מילים.. הנה לכם מקבץ תמונות בסרט שלעיל אודות מה שהביא אתו הגשם בכפרנו.. הוא חשף באיזה מציאות אנו חיים בעידן ה2011, ויתרה מכל חשף את ה-20 מליון. אוי תודות לך גשם יקר לא ידענו שאנו כאלה עשירים אז אנא ממך אלוהים שלח מבול אחד שיציף את מג'אר אנו מוכנים לסבול תמורת המליונים שיתגלו אז.. אגב מעניין לדעת מה יהיה בקיץ הקרוב במרחק פסיעה.. אני מקווה שקרני השמש שילהטו דאז לא יחשפו את החובות הענקיים שכל גשמי העולם לא יספיקו לכסות..במיוחד כשהחזאים מבשרים על קיץ שלא ידענו כמותו.. ובנוגע למפלגת הצעירים, אכן היא תקום ובקרוב.. צעירים שמאסו מלהכיר את החדש ולחיות את הישן.. כן בקרוב תקום מפלגה כזאת שתעשה סדר הן בעשייה הציבורית והן במישור הארגוני.. מפלגה שתאחד את כל הפלגים למען מג'אר מודרנית, חדשה ובעיקר אמיצה.. ואם במדינות ערב שלא מזמן כינו אותן "מדינות העולם השלישי" השכילו לעשות זאת, אין סיבה שגם כאן זה לא יקרה.. ימים יגידו ואירועים יבשרו.. והעיין צופייה למתרחש.. ואחתום בדברי טשרינוחבסקי "ישוב יפרח אז גם עמי, ובארץ יקום דור, ברזל- כבליו יוסר ממנו, עין-בעין יראה אור.30/04/2011 - 05:49:06 pm
8.מגאר.אני עדיין לא מבין כאילו שהבעיה היחידה בכפר היא הכביש העקום הזה ?????? טוב גם איתו יכולים לחיות . הבעיה העקרית בכפר שאין לנו מה לעסוק בו כפרנו הגיע לשפל אין תעסוקה אזור תעשיה שאין בו תעשיה . איפה היוזמה של המעוצה איפה היוזמה של אנשי העסקים בכפר בושה וחרפה לכל תושב שרואה ומרגיש ושומר שתיקה . הכפרים הדרוזים צרכים להתנהל כמו הערים שנולדו בתוכנית איהוד הגליל בצורה התעסוקתית כרמאיל לדוגמה30/04/2011 - 06:12:26 pm
9.אייל אבו זידאןכולם מאשימים את המועצה ברשלנות ובחוסר אכפתיות, יש משהו במה שאומרים אבל בואו תושבים יקרים נבדוק מה אנחנו עשינו ואיך התושבים מונעים מקרים כאלה: 1) לא לזרוק זבל ושקיות ניילון על הכביש, כי כל הלכלוך הזה נכנס לתעלות הניקוז וסותם אותם. 2) כל אחד שינקה את החצץ והלכלוך ליד הבית שלו. 3)בעלי העסקים צריכים לנקות מול העסקים שלהם כל הזמן כי הלכלוך הגדול הוא מול העסקים לצערי. 4) לכבד את חוקי התנועה אם יעשו רחובות חד סטריים בכפר, מה שיפחית את העומסים בכבישים. 5) להפעיל קצת את ההיגיון לפני שחונים בצידי הכביש. ולמועצה המקומית אני ממליץ להתחיל להפעיל מדיניות אחרת בכל מה שקשור לתברואה ואיות הסביבה. 1) לפקח יותר על משאיות איסוף האשפה הם מלכלכים מאד ולא אוספים את הלכלוך שנרקם מסביב למכולות. 2) להפעיל עובדי ניקיון שינקו את המדרכות . 3) להפעיל פרויקט "עיר ללא לכלוך " או כל פרויקט ירוק דרך הדרכה והסברה אם זה בבתי הספר או בפרסומות על הכבישים. ולסיכום: תושבי מג'אר הם אנשים נהדרים, נקיים ומסודרים ואם כל אחד מאיתנו יתרום קצת לסדר והניקיון, נראה כפר אחר שכיף לחיות בו.30/04/2011 - 06:26:44 pm
10.גודאת מזלבטאני מהשכונה חלת אלשריף כל אחא מוזמן לעסות סיור בגבשים שבשכונה אין גביש אחא שמתאים לנסעה הכול כמו גבשי מטעים רק בתרקטור אפשר לנסוע או 4\\430/04/2011 - 06:32:30 pm
11.מגארי גאהכולנו מדברים וחלקנו מאשימים אחד את השני ובלהט הויכוח אנחנו לא שמים על מוקד הבעייה
אכן ראש המעוצה המכהן לא אשם במצבו של הכביש הזה וגם לא במצב הכביש העוקף בשכונת אלמנצורה שמחבר את אלמנצורה מצד דרום (כביש אלמרג) הכביש הראשון נעשה בקדנצייה הקודמת כאשר ממלא מקום ראש המעוצההנוכחי היה ראש המעוצה איפה הפיקוח האם העבודה אז בוצעה על פי התקנים המחמרים לדעתי היה צריך להטיל את האחריות על מצב הכבי על אחראי הפיקוח באופן ישיר מצב זה דומה למה שקרה לכביש אלמרג.........................................
30/04/2011 - 07:07:04 pm
12.מגארי גאהכמאל שלום אני מקווה שקראת את תגובתי ואני כמעט בטוח שאתה לא תפרסם את תגובתי30/04/2011 - 06:52:55 pm
13.ואחד מן הנאסחארתנאאאא קראמתנאאאאא\\נמאסת אדון פריד
בתמנא מוק'ע סביל ינשור תעק'יבי בדי אחקילו קלמתין
אלמהם אדון פריד אנא מרקת הדיק למרה מן חארה פראס לכאביה וין אכר כיכר פלבלד ופתת עלחארה לג'ואניה ושפת אנו פי שארע עמבתסלח ועמבד'בטו תיסיר אחסן מן שוארע תל אביב...טב לי ענא פלחארה בסרש היק אשי ..............................
מש חאבב אחקי עשני פמוק'ע מוחתרם
למהם פיק' וחס ואוועא
ולק קיף לונו למגלס מש פנפס לחארההה
אנא כלסת חקי
תודה אתר סביל פשיתולי ק'לבי
30/04/2011 - 07:14:03 pm
14.תושב השכונהאני מאשים את ראש המועצה שכהן באותה תקופה והמהנדס האחראי על הביצוע . האם בדקו את האיכות של העבודה ? האם כל מה שנעשה לפי תקן ? או חתמו על מסירת הכביש למועצה ללא בדיקה מעמיקה? אני שואל את השאלות הנ"ל כי לפי דעתי הבעיה לא המשתלוות מאחר והמשתלוות הזאת נבנתה בהרבה כבישים בארץ מלפני שנים טובות ועדיין מחזיקה מעמד לכן אני מעיע להפנות את האצבע המאשימה לאנשים שעמדו בראש הפרמידה והמפקיח האחראי באותה תקופה . אני מבקש מראש המועצה הנוכחי לבדוק חוקית אם הייתה רשלנות מהאנשים שקדמו לו. هنا مربط الفرس
והשאלה האחרונה : האם יש לראש המועצה את האומץ לחשוף את שמות האשמים ??????..............
30/04/2011 - 07:17:35 pm
15.T-Bוחיאתקו תיגו תדבטו פלחארה לשרקיה וחיאתקו :P30/04/2011 - 07:51:32 pm
16......ילה עאד סלחו וריחונא עזרתו עלינא מין מבמרק מן חארתנא בקול שו הלחארה האי30/04/2011 - 08:18:06 pm
17.תושב 10למספר 1 ט.א ןמספר 4 ש.ס תקראן בבקשה את תגובת ראש המועצה (מס 2) ثانيًا : الشارع في وسط القرية سيرمم قريبًا بعد أن قمنا بتصليحه في بعض المواقع. والذي أخـَّر في ترميمه وجود دعوى قضائية قدّمها المجلس ضد الشركة التي نفذت الشارع في حينه .30/04/2011 - 08:29:15 pm
18.מישהואולי תעשו את זה בכל הכפר ולא בכפרים מסוימים ולא רק בכבישים של שכונת "ראס לכאביה" כל כבישי הכפר צריכה תיקון ..30/04/2011 - 09:00:23 pm
19.سليمان1الى كل الي علقو ضد رئيس المجلس ......... 2 صرلي ساكن في حي المنصورة 15 سنة اذا حكييك يا رئيس المجلس انو يوجد او وفرتو 20 مليون شيقل تفضلو وشوفو الحارة وشارع وتئكدو بلكي تساعدونا وتزفتو الشارع وشكرا 3 مياه الشتاء كلها من اول الشارع بتقلب علة داري30/04/2011 - 09:08:10 pm
20.יוסף גאנםאני מאמין שכל ילד, צעיר,וזקן, בכפר יודעים מתיי נעשה הכביש הזה, אני לא מבין מה האשמה של ראש המועצה הנוכחי, או סתם שבא לאנשים לתקוף את ראש המועצה , כמובן אנחנו חיים במדינה דימוקראטית וזכותו של כל אזרח להגיד את דברו, אבל לפחות להפעיל קצת הגיון לפני להתחיל לתקוף או להגן על המועצה. אני חושב שה20 מליון שקל שראש המועצה הצהיר עליהם הם בסופו של דבר הכסף של המועצה, וישמש אך ורק לטובת הכפר, וראש המועצה איך שאני מכיר אותו אישית עושה ולא מדבר,וזה לא הגשם שחשף את הכסף מי שיחשוף את הכסף זה מה שהולך להיות, ונזכיר לכם תושבי מגאר שגם בתל אביב וקיסריה היה היה קריסה של כבישים ומזים שלמים רק לפני חודשיים עקב מזג אוויר סוער, לכן אני מתפלא למה אתם מופתעים שזה קורה במגאר בגביש שנעשה לפני יותר מעשר שנים, שזה לא בתקופתו של ראש המועצה הנוכחי. בסופו של דבר צריך לא לחפש לתקוף בכל מחיר כי אם תוקפים צריך לדעת איך ואת מי לתקוף.30/04/2011 - 09:06:29 pm
21.מגאריהעלוא קבל מישתגל פאי שארע יטלע שוי על נאס פש ענדהם שארע בלמרה מש ענדהם ובדו תסליח . אפתח שארע לנאס ועדתהן תלקילהן חל ומשקלתהן מן סנין ובעדהן בסתנו. יא גמאעה עמתחקו ען שוארע בדהא תזביט .טיב פי בית בלחארה לגרביה פש אלו טריק ימרק ויפות עביתו בלמרה וחתא אטריק אלי אסא במרק פיהא תראביה ופי האד אשתא אלי סאר ואללה חאלתו חאלה.טיב מש חראם שו זנב לולאד אסגאר אזא אלמגלס מש מהתם. ושקרן למוקע סביל לאנו קתיר בהתם בהאי אלומור.30/04/2011 - 09:20:56 pm
22.שלא יספרו לכם סיפוריםלידידי מגיב מס' 11 לראש המועצה הנכבד אני מציע שיעשה בירור למה הכביש הספציפי הזה נראה ככה זה לא פיקווח ולא קבלן הכל חנטריש זה רשלנות של בעלי תפקידים במועצה ותו לא תעשו תחקיר בנושא כולם עוד בחיים אפשר לתשאל אותם הביעה בכפר שאף פעם לא מטילים אחריות על בעלי תפקידים במועצה ולעולם בעל תפקיד במועצה לא ישלם מחיר כישלון בגלל זה אנחנו נראים איך שאנחנו נראים30/04/2011 - 09:30:37 pm
23.שלא יספרו לכם סיפוריםלידידי מגיב מס' 11 לראש המועצה הנכבד אני מציע שיעשה בירור למה הכביש הספציפי הזה נראה ככה זה לא פיקווח ולא קבלן הכל חנטריש זה רשלנות של בעלי תפקידים במועצה ותו לא תעשו תחקיר בנושא כולם עוד בחיים אפשר לתשאל אותם הביעה בכפר שאף פעם לא מטילים אחריות על בעלי תפקידים במועצה ולעולם בעל תפקיד במועצה לא ישלם מחיר כישלון בגלל זה אנחנו נראים איך שאנחנו נראים30/04/2011 - 09:34:45 pm
24.תרגיעו מהרר!!!לקל אלי עמיגיבו תגובות לא במקום ליש בתחקו סואלף סלטה! לק יכלף עלי פריד אלי בדו יתרום ויסאעד בעדין ליש הלקדי אנתו מקהורין ומבינין עחאלקו אנקו בדקוש יאתווו אלזלמי מתריח היקי כל הכבוד אלו! אז אל תאשימו אותוווו אנשים פשוט לא מבינים!....אז קל ואחד ידוב לסאנו ומיחקיש סואלף מלהאש טעמי אמא בלדדד לק אנתו בתוקלו פלננעמי ובתרופשו פיהא! ואנתו נאקרין ללג'מיל אמא בלד מגעילה!30/04/2011 - 09:53:37 pm
25.למס' 1עמי חביבי אזא בתערפש תתגיב פלעבראני מא תקתב עבראני פליזז [= לאנו מבין עליק מכלס 12 שנות לימוד ועם בגרות שלם חחחחחחחח ואללק אנשים סוף דרך ועוד מגיב לי בעברית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש לא פחות מ 15 שגיאות כתיב במשפט שלך [= אז אולי תתקן? חחחחחחחחח או שאני יתקן אותך חבוב? :P30/04/2011 - 09:50:36 pm
26.***תיקון****התכוונתי למס' 10 לא 1 (: תודה30/04/2011 - 09:51:33 pm
27.ש. ס- שריף סויטירה מג'ארשלום רב... תודה רבה וכל הכבוד לכל אחד שתרם מזמנו הפנוי והגיב על המצב הנ"ל. אכן קראתם את התגובות של המועצה המקומית למצב וקיבלנו הבטחות ברורות ואנו מקווים שיתקיימו. אנו נמשיך להעיר תשומת לבנו לבעיות הכפר ונפעל בדרכים נבונות לפתרון מיידי. אייל אבו זידאן, תאיר קיזל- תודה על התגובות הנוגעות בעניין ומעירות תשומת לב. אז נמשיך והדרך בפנינו.30/04/2011 - 10:04:06 pm
28.מחמדלמה לריב אם אפשר לעשות חיים , הכפר הזה לא ישתפר עוד מאה שנה ,כול עוד ואין מנהגים חדשים חדשים חדשים .ראש מעוצה טוב עובדים לא בסדר .מה עשינו ????????30/04/2011 - 10:53:10 pm
29.צעירמהתגובות לעיל אני לא הופתעתי מכך שיש חילוקי דעות בין המגיבים כאשר חלק מאשים את המועצה הקודמת והאחר מגן עליה ואחרים אומרים את האמת הכואבת וחלק מנסים לערפל את המציאות אבל תגובה אחת מוזרה ולא ממש מובנת שלקחה את תשומת לבי והיא תגובתו של בחור שמשחק אותה משכיל וכנראה שבגלל סיבות אישיות/פוליטיות הפך בתגובותיו ממושכל למתוסכל. אדוני תאיר קיזל הנכבד: 1- תחילה אני אפתח בכך שהטבע חזק מכל דבר אחר בעולם ואם בארצות הברית, אנגליה, צרפת, יפן, שוויץ ועוד הרבה מעצמות בעולם אנו שומעים על הצפות וחורבן כתוצאה מהגשם אז לא פלא שזה יכול לקרות גם בכפר מג'אר. 2- אין ספק שעבודה לא איכותית יכולה להעלות את הסיכויים לתקלות שונות אם זה בכבישים או בכל דבר אחר ובכביש הזה ספציפית אני חושב שהבעיה היתה מהתחלה כאשר אסור היה לשים שם משתלבת במיוחד שזה כביש לא ישר. 3- תגובתו של ראש המועצה היתה כל כך עניינית ומפורטת. בהתחלה הוא דיבר על מה המועצה עשתה על מנת לטפל זמנית בבעיה ועל תביעה כנגד החברה שעבדה בכביש ואחר כך שלח בקשה מנומסת והנחיות לתושבים איך לפעול כאשר יש בעיות מסוג זה ובסוף הבהיר שיש תקציב של 20 מליון ש"ח שהמועצה חסכה שיוקצב לשיבוץ כל הכבישים השכונתיים שיש בכפר (הוא הזכיר שזה מזמן בתוכניות ולא שהגשם האחרון חשף את התקציב הנ"ל כפי שטענת אדון תאיר). אני חייב להודות שקשה למצוא תפקוד טוב יותר בבעיה מסוג זה! אלא אם לאנשים מסויימים לא מעניין מה יעשה פריד הם תמיד ישארו "אנטי" וזאת מסיבות שידועות לכולנו... 4- אדוני תאיר הנכבד, אם באמת כל כך כואב לך על המצב ואם באמת טובת הכפר חשובה לך אז הייתי מצפה ממך להתנדב ולעמוד לצד ראש המועצה שלא צריך להיות גאון בשביל לזהות ולדעת שהוא עושה את המקסימום למען טובת הכפר הכללית, למעננו התושבים ולמען עתיד ילדינו אבל כאן נשאלת השאלה האם באמת חשובה לך טובת הכפר? או שאתה עוד אחד מאלו שיש להם אינטרס אישי/פוליטי כנגד פריד?!! "המבין יבין". 5- דיברת על מפלגת צעירים ואם כבר דיברת אז אני מבטיח שאהיה ראשון המצטרפים למפלגה הזאת בתנאי שהיא תעבוד ללא כל נטיה פוליטית ועם הבטחה לעזור למועצה ולכל ראש מועצה מכהן למען טובת הכפר הכללית. אך מצד שני אם זאת תהיה עוד מפלגה אינטרסנטית (פוליטית) אני אהיה ראשון המתנגדים למפלגה שכזאת במיוחד שמדובר היום בראש מועצה שמשפר את הכפר מיום ליום וצריך לתת לו את יד התמיכה ולפרגן לו על כך שהוא בינתיים מצליח וזאת למרות מצבה הקשה של המועצה אותה קיבל לפני שנתיים. ומי כמוך יודע איך היה מצבה של המועצה ומי היה האשם העיקרי במצב הגרוע שהגיעה אליו המועצה בעיקר מסוף שנות התשעים (רמז: מנהיג ומפלגה שאתה מכיר טוב מאוד). סליחה שאני לא יכול לכתוב את שמי וזאת מסיבות מוצדקות. ולתאיר קיזל, אם אני אפגוש אותך אני אספר לך שהתגובה הזאת שייכת לי ואז תדע מי אני. לילה טוב ואנשאללה כול סנה תקון מת'ל האי אלסנה לאנהא סנת שתא קת'יר ואלשתא בבשר פי אלח'יר...01/05/2011 - 01:19:13 am
30.אנטי טג"אתלא מעניין אותי מה הגיב פלאן ועלאן ומתי התחיל ומי אשם ,מעניין אותי אלשוארע תתסלח ,ורצה להגיד לשני הצדדים שו כס פלסטין פי אלקהרבא ,בקפיקו זלזול פי אלאנטלגנציה תבעת אהל אלבלד.01/05/2011 - 11:40:29 am
31.ואחד מן אלחארהאדוני ראיס אלמג'לס וחיאת אלג'אלי ענדק סלחו אלשארע עאד ...לק וללה מא בסיר היק...בטל פי צריות פאלסיארה קל שהר עמנסאוי כיוון פרונט ובעדין עאד...01/05/2011 - 03:52:06 pm
32.תושב השכונה ע-קהכביש הזה עבר כבר טיפול הבעיה של הכביש הזה היא חוסר תעלות ניקוז והדבר השני והחשוב היא יש יותר מדי תנועה על הכביש הזה ואנחנו תושבי השכונה סובלים מזה. אני פונה ומבקש מראש המועצה הנכבד שימצא פתרון לכביש הזה שהפך לכביש ראשי באמצע שכונה פשוטה וצרה צרה מאוד.01/05/2011 - 04:37:14 pm
33.תושב השכונהשלום לכולם בקשה מכווווולם להתחשב במצבו הרע של הכביש ולהתחשב שהכביש צר יותר מדי בבקשה לא לחסוך בזמן לנסות לא לעבור דרך הכביש הזה לשכונות האחרות נא להתחשב בבקששששששה.01/05/2011 - 05:00:56 pm
34.سليمانالى رئيس المجلس يوجد 33 تعليق علقليلي يرد على الي اشتكو من شوارع الي يوجد فيها مشاكل شو نعمل نقدم طلب او نستنا لشتويي الجايي وتقلب المياه علة بيوتنا مع الوحلي01/05/2011 - 09:14:51 pm
35.תושב שרוצה להיות גאהבהתחלת דברי אני רוצה להודות לאתר סביל שהעלה נושא חשוב זה ומקווה שתהיה סדרה של כתבות שתעסוק בבעיות כאלה ,ויש הרבה ,ואולי זה יעיר את אנשי התפקידים למיניהם. ספיציפית לבעיה שבנדון זה נכון שיש תביעה וגם נכון שזה נעשה בזמנו של ראש המעוצה הקודם אבל,,, האנשים שכשלו בעבודה הזאת כמו גם הרבה עבודות אחרות עדיין מקבלים מהמעוצה בהרכבה הנוכחי ניהול וביצוע פרויקטים חדשים ,הם המפקחים או הקבלן או המהנדסים ,אז קודם כל צריך להקי אנשים כאלה ,לפתוח דף חדש עם אנשים שייכפת להם ומה שחשוב להם זה הכפר ולא איך למלא את הכיס בכסף.01/05/2011 - 09:18:33 pm
36.الباحث عن الحقيقهالحقيقه هي ليست المشكله في رئيس المجلس وحده وانا لا الومه فهو مسكين وانا اشفق عليه . فهو يحاول ويحاول ولكن المشكله ************************** اغلب الاغضاء الموجودين بالمجلس الذين هم لا يعطوه المجال في العمل كما يجب وهنا تكون المشكله التي يعاني منها فريد غانم بانه لم يضع حد لهؤلاء ************************ كما انه لا توجد رقابه كما يجب وهنا انا الوم رئيس المجلس بانه يجب ان يعرف كل ما يحصل بالمجلس وبالاعمال التي يقومون بها فاذا لم يراقب كل ما يحصل بالاعمال في البلد فابناء البلد سوف تلومه ولن تلوم الذين قامو بالعمل , فيجب عليه ان يراقب المراقبين الذي يعينهم لان بعضهم لا يقوم بعمله كما يجب ولذلك يجب ان يكون تغير في المجلس نفسه وتبديله باعضاء شباب يوجد فيهم روح الحياه والتغير والتجديد لمصلحة البلد.
صح ان ما طرح في هذه المقاله ليست بمشكله كبيره ولكن اذا لم نهتم بمشكله صغيره كهذه فلن نهتم بمشكله اكبر منها.
اما بالنسبه لامور اخرى والتي لم يتحدث عنها احد وهي مساعدة الفتيات في ايجاد اماكن عمل التي نفتقر لها هذه البلد فيجب على رئيس المجلس ان يقوم بتشجيع الاستثمار في البلد , وجلب مستثمرين لكي يقومو ببناء المصانع وانشاء اماكن ترفيه للاطفال والشباب فلماذا اطفالنا يذهبون الى سخنين وبيت جن من اجل ان يتعلمو السباحه ما المانع باقامة بركة سباحه في البلد ونحن نستقبل من بلدان اخرى فهذا يساعد على نمو اقتصاد البلد وهذا احد الامثله ويوجد الكثير.
اما بالنسبه ل"המפלגה הצעירה " فانا سوف ادعمها لانه يوجد بها روح جديده وتريد مصلحة البلد والتغير لان الشباب تريد من يسمع لها ويتفهم لمتطلباتهاواتمنى ان تكون هذا القائمه مكونه من شباب يهمها مصلحة البلد وتشمل بذلك جميع الطوائف ويعملو لمصلحة البلد وليس لطائفه او فئه او عائله فيكفينا التلاعب بالمشاعر والطائفيه وقت الانتخابات لاننا نحن الشباب لم تعد تأثر علينا فلا يهمنا من هو الرئيس المهم ان يعمل لمصلحة البلد وفقط البلد.
01/05/2011 - 11:23:56 pm
37.למגיב 29 הצעיר והאופטימי..אין לי ספק שכישרונות יש לך, חלקם אף רואים כאן, כמו למשל לבחור בסיסמאות מעניינות למדיי. מתוסכל, אינני וקטונת מלהחליט עבורי. אינך צריך להזדהות כאן, הסיבה כולנו מכירים היטב. אם כי זה לא משתלב בקנה אחד עם הדעה שלך הרי כנות ואומץ היו אבני השוהם שהאירו את דרכו לאדם שאתה מסנג'ר עבורו ובמיומנות. אינני רוצה שתפגוש אותי ברחוב ותביע את דעתך הרי ברור שאתה לא מספיק אמיץ לעשות זאת. תכתוב את דעתך לעניין ובריש גלי, גם אם אותו אדם הוא קרוב שלך או המעסיק שלך ואו מי שסידר לך גוב לאחרונה, את זה אני יודע טוב. וכבר סיפרתי לך פעם את זה. ולגופו של עניין, במדינות המערב הנאורות מתבצעים מליוני פרוייקטים במשך שלוש שנים, ותגיד אתה מה נעשה לאחרונה בכפר. תפסיקו להגיד שולמו משכורות כי בשביל זה לא צריך ראש מועצה, פקידה זוטרה יכולה לעשות זאת. אינטרס יש לי ועוד איך, בדיוק כמו שיש לך להגן בדברי הבל ושווא, אך ההבדל בין שנינו הוא קטן מאוד, השקיפות. אני יודע שמושג זה נעדר מהלקסיקון שלך לאחרונה. איני צריך להזכיר לך שהיעדר שקיפות וכנות הן תכונות של... תבונתך מספיקה לצורך העניין. תמו דבריי בעניין.01/05/2011 - 10:19:01 pm
38.מגאריה בס בלד תעבאנהבאמת כלס זודתוהא מוארע מעפנה חאלתהא חאלה משאקל בליוף בכל אלחאראת לפחות מראיאת קבירה עצומת מא בתחטו בקושי ונאס בתעמל חואדת ........................ .......................מנשאן אללה פהמוני סרלקו50 שנה תקולי נקס פי אלמיזאניאת אסקתו תתבישו ולאמת אלאמת אלחק מש עליקו אנא לחמארה אלי סוטט וקת לנתכאבאת כל ואחד בדו מסלחתו אתר סביל בליז אנשרו אלרד לאנה האי2 תגובה אילי מש עם תנשרוהא אלחקיקה לאזם תנקאל וקלמת אלחק תנקאל02/05/2011 - 02:30:33 am
39.למגיב 37 המשכיל והפסימיל-37: כתבת יפה ועל זה אני חייב להודות ובאמת חסר לנו בכפר כותבי וגם דוברי עברית נכונה כדוגמתך אבל עדיין אני חולק עליך בכמה דברים: בתגובתך ציינת ש "במדינות מערב מתבצעים מליוני פרוייקטים בשלוש שנים" ושכחת שממג'אר אי אפשר לעשות צרפת גם בחמישים שנה אבל אני חייב להודות שאנחנו בדרך הנכונה. שאלת מה נעשה לאחרונה בכפר ואתה בכוח רוצה להתעלם מתשלום משכורות כהישג של ראש המועצה למרות שבעיני דווקא זה ה-הישג כי לידיעתך, היושב ראש המכהן שילם 5משכורות מהתקופה הקודנמת שזה מתחשב במליוני שקלים ויותר חשוב מכך זה שהוא משלם באופן סדיר את המשכורות למאות משפחות שסבלו בעשר השנים האחרונות (כתוצאה מבזבוז כסף ע"י ראש מועצה ומפלגה שקדמו לעשר השנים השחורות הללו ***************** ואם אתה אומר שפקידה יכולה לשלם משכורות אז למה זה לא קרה בעשר השנים האחרונת לפני תקופתו של פריד ולמה זה לא קורה ברוב הישובים הדרוזים והערבים באזורינו?. בהמשך לשאלתך מה נעשה לאחרונה בכפר אני תוהה אם אתה חי בכפר מג'אר או שאתה מאלו שלא מעניין מה יעשה היושב ראש המכהן תמשיך לראות את הדברים כפי שאתה רוצה לראות אותם אולי בגלל שהצלחתו של היושב ראש גורמת לך לכאב בטן?!. חיסול חובות זה לא הישג? אחוז גביה גבוה זה לא הישג? כביש ראשי חדש זה לא הישג? שיבוץ כבישים שכונתיים וכמו שציין ראש המועצה שיוקצב 20 מליון ש"ח לשיבוץ כל הכבישים השכונתיים בכפר גם זה לא הישג? בניינים חדשים ושיבוצים בבתי ספר שונים זה לא הישג? תמיכה כספית בקבוצות ספורט שלא היתה מזה שנים זה לא הישג? חיסכון בכל מיני ענפים הקשורים במועצה המקומית זה לא הישג? אם אני אמשיך לכתוב כנראה שלא אסיים עד שעות הבוקר אבל חשוב לי לציין שכל מה שיעשה ראש המועצה גם אם זה יהיה הדבר הכי קטן שיכול להיות עדיין זה יחשב להישג וזאת נוכח המצב הגרוע של המועצה אותה קיבל ראש המועצה המכהן לפני שנתיים וחצי ובמיוחד החובות הגדולים ו********************** . לילה טוב02/05/2011 - 02:48:19 am
40.א.ס.ראני מבין חלק מהתגובות של חלק מהאנשים , יש להם כוונה אחת ויחידה , לפגוע בפריד אישית. לכל אלה שטוענים שלא נעשה כלום בשנתיים האחרונות, כנסו לאתר האינטרנט של המועצה ותקראו סיכום של פריד לשנתים האחרונות ובכל התחומים. תקציב 20 מליון שקל לתיקון כל הכבישים בכפר, זה לא בא ברגל, תמתינו בסבלנות ואתם תראו את זה בעין. הסדרת התנועה לכבישים חד סטריים, כבר הושלמה ע"י משרד התחבורה ומשטרת ישראל, ולא כפי שזה נעשה בעבר ע"י אנשים לא מקצועיים, , תמתינו בסבלנות ואתם תראו בעין. על הכביש המדובר, המועצה עדיין חייבת 700 אלף שקל לחברה המבצעת. פריד לא הסכים להעביר להם כסף והלך איתם לבית משפט בגלל העבודה החובבנית שנעשתה שם ובמקומות אחרים. בלי שום קשר הכביש כפי שאמר פריד יתוקן במהירות האפשרית. תמתינו בסבלנות ואתם תראו בעין. ועוד הרבה פרוייקטים בדרך. שופטים את פריד בסוף הקדנציה , ביתיים הוא עוסק בכיבוי שריפות, כי בלי לכבות את השריפה, לא יהיה ניתן לנטוע עצים. תמתינו בסבלנות ואתם תראו בעין.02/05/2011 - 09:05:11 am
41.לא משנהגם שכונות בתל-אביב הוצפו בגשמי הברכה, למה את כל כך אתה מופתע שחלק מהכבישים במגאר הוצפו, החורף הביא הרבה מים וזה בסדר. תגובתך לא לעניין.02/05/2011 - 09:19:12 am
42.תושבלמה את מבלבל את המוח, כנס לאתר המועצה ותקרא שם מה נעשה ומהה לא נעשה, רואים שאתה לא מחובר לכלום. אל תגיב בלי לבדוק, ואל תזלזל בתשלומי משכורות.02/05/2011 - 09:23:00 am
43.ابن البلديا اخوان الشارع بحاجة لتصليح وليس لفلسفة زائدة . استغرب كيف دائماً ندخل أنفسنا في نقاشات عقيمة بينما قريتنا تغرق والذي لا يعترف بذلك اما منافق واما مصلحجي .ارجو أن يكون منتقدو الرئيس من دوافع المصلحة العامة وان لا يكون المدافعون عنه مثل كتائب الزعيم؟؟؟02/05/2011 - 01:43:38 pm
44.ضروري تقروهاولاي يا اهل بلدي خلينا مرة نكون ايد وحدة هدفها تصليح المغار بدون اتهامات لحدا ليش دايما منحب ندور عشغلات تنزل من مستوى بلدنا بهذة الاحاديث.. الي طلب لرئيس المجلس يحكي مع كل واحد حاطط سيارة خربانة وبتتحركش من هذا الشارع الضيق لانة مش متحمل ضيق...ي سيارة لونها اسود حد محل سامي اللوطو الها سنة متحركتش اطلعو شوي لفوق حد دار هايل الشوفاني سيارة رينو الها سنة محلها...في كل حارة في نفس الوضع وبعدييييين02/05/2011 - 06:52:18 pm
45.נורלמספר 44 .. לו פי אוכרא ת'נין מת'לק היק בפקרו קאן תסלח אלעאלם :)03/05/2011 - 09:36:34 pm
46.يارالا يحق لاي شخص بالقاء اللوم على الرئيس لانه لم يشغل هذا المنصب عندما تم ترميم الشارع والشاطر يفهم05/05/2011 - 03:10:19 pm
47............יא ראיסנה אנתי מא שתגלת אשי פי לבלד יא ראיס ובסרחה אנתי מא עמלת אשי פי לבלד בס שאטר תחקי .....05/10/2013 - 05:01:58 pm

استفتاء سبيل

ماهو رأيك في تصميم موقع سبيل ألجديد؟
  • ممتاز
  • جيد
  • لا بأس به
  • متوسط
مجموع المصوتين : 2391
//echo 111; ?>